Produktet er tilføjet i din indkøbskurv

Mine maskiner

Luk

Tilføj et nyt køretøj

Luk

Antal produkter som matcher din søgning
/

Filter

Varemærker

Kategori

Vis kun

  • Nedsatte varer

Sorter

Sorter efter

XLmoto Kundeservice

Kundeservice

 

Kontakt kundeservice

 

Telefon: 89 88 42 00 ( 12-17 hverdage )

CVR-nummer 35470093

E-mail: info@XLmoto.dk

Facebook: www.facebook.com/XLmoto

 

FAQ

Herunder finder du svar på de hyppigst stillede spørgsmål til vores kundeservice:

1.      Hvor hurtigt leveres mine varer?

Vi leverer dagligt varer i hele Danmark og Europa. Vi gør altid vores bedste for at du får dine produkter så hurtigt som muligt! Vare som er lagerførte i vores butik leveres inden for 1-4 arbejdsdage. Ligger produkterne på vores eksterne lager leveres de inden for 2-5 arbejdsdage. Bestillingsvare har en leveringstid på 1-4 uger. Det fremgår på alle produkter hvor hurtigt de kan leveres. Vi kontakter altid alle personer der har bestilt en bestillingsvare med et præcis leveringsinformation.

Meddelelse om eventuelle afvigelser fra den normale leveringstid eller den information som findes på hjemmesiden, får du sammen med ordrebekræftelsen. Du har da givetvis ret til at ændre din bestilling.

2.      Hvad indebærer laveste prisgaranti?

Det er helt enkelt. Vi kontrollerer dagligt at vi har lavere priser end vores konkurrenter. Skulle du på trods af dette finde en vare billigere noget andet sted, matcher vi prisen. Dvs. At produktet findes på lager til direkte levering. I pris samligningen skal eventuelle fragt og administrationsomkostninger indregnes. Vores garanti gælder indtil 14 dage efter købet. Send os en e-mail, hvor du angiver dit ordrenummer, og hvor varen kan købes billigere, samt hvilken pris konkurrenten udbyder varen til. E-mailen sendes til info@XLmoto.dk .

Laveste prisgaranti gælder for hele vores sortiment mod alle danske handlende på nettet eller i vores butik.

 

3.      Hvad koster fragten?

Handler du for mindst 1000 kroner er fragten gratis. Handler du for mindre end 1000 kroner koster fragten 79 kroner.

 

4.      Hvordan betaler jeg?

Du kan betale med Dankort, Visa, Mastercard eller PayPal.

Kortbetaling

Betal sikkert og nemt med kreditkort. Al information krypteres med SSL så ingen udenforstående kan læse dine kontooplysninger. Kortbetaling håndteres af vores partner PayEx som er førende aktør på dette område.

Betal via PayPal

PayPal er en betalingsservice som ejes af ebay. PayPal har mere end 100 millioner brugere verden over. Hundredtusindvis af firmaer anvender sig af denne tjeneste, som er åben både for den private sektor og for firmaer. At betale via PayPal går hurtigt og enkelt. Betalingen sker med et par krypteringer og pengene overføres straks til vores PayPal konto. Som køber er der ingen gebyrer ved at benytte PayPal. Betaling via PayPal håndteres af vores partner PayEx som er førende aktør på dette område.

 

5.      Har i vare på lager?

Vi har et af Danmarks største lager af reservedele og udstyr til motocross og MC. I vores sortiment indgår produkter som lagerholdes af vores leverandører samt produkter som laves på bestilling. Du kan ved hvert produkt se hvor lang leveringstid produktet har. Du er naturligvis velkommen til at kontakte os, hvis du ønsker yderligere information om leveringstid.

 

6.      Hvordan ved jeg at min bestilling er nået frem til 24MX?

Når du har gennemført din bestilling sendes en ordrebekræftelse til den e-mailadresse du har angivet under bestillingen. Du vil også modtage en e-mail og en SMS når din pakke er sendt. I e-mailen/SMSen vil der fremgå et sporingsnummer og et link, så du altid kan holde øje med, hvor langt din pakke er.

 

7.      Hvor er min pakke, hvordan kan jeg spore den?

Alle vores pakker bliver sendt med Post Danmark. Post Danmark vil sende en e-mail og en SMS til dig når din pakke er sendt. I mailen/SMSen står der et sporingsnummer og et link. Tryk på linket, indtast sporingsnummeret og du ved hvor din pakke befinder sig. Hvis dette ikke virker skal du kontakte Post Danmark.

 

8.      Jeg vil bytte eller returnerer en vara, hvordan gør jeg det?

Vi har gjort det enkelt at bytte og returnerer en vare. I din pakke findes der en fortrygt returseddel, som klistres på pakken. Retursedlen er frankeret og gælder, som betaling når du afleverer pakken på posthuset. Vedlæg kvitteringen når du sender varen retur til os. Har du mistet returseddlen, kontakter du bare vores kundeservice, så sender vi en ny til dig.

Vil du bytte eller returnerer en vare, som fragtes på en palle, betaler du selv fragten. Returseddlen dækker ikke leverancer på palle.

Vil du bytte en varer

tøj eller beskyttelsesudstyr:

Vi betaler omkostningerne på tur og retur fragt ved bytte af størrelse på tøj og beskyttelsesudstyr. Gælder kun når du benytter ved Hjælp af vedlagte returseddel

Vil du returnerer en vare

Andvender du returseddlen. Der opkræves 79 kroner for returfragten, omkostninger reguleres bagefter. Har du mistet returseddlen, kontakter du bare vores kundeservice, så sender vi en ny til dig.

Hvis du IKKE anvender vores returlabel skal pakken sendes retur til vores hovedlager i Polen, som en firma pakke, da vi IKKE kan tage imod almindelige pakker på lageret. 

Hovedlager adresse: 

PDC Logistic

Kablowa 1
70-895 Szczecin-Zalom
Poland

Vedlæg altid information med tydeligt angivet navn, ordrenummer, adresse og telefonnummer når du returnerer. Vedlæg også kvittering og et komplet bankkontonummer, når du sender varer tilbage til os.

OBS! Hvis du vælger selv at returnere pakken uden vores returlabel, kan det tage længere tid end normalt for os at modtage din retur. Vi står ikke til ansvar for pakker som er forsvundet under fragt, hvis ikke du har anvendt vores returlabel. 

 

9.      Kan jeg afbestille ?

Hvis du vil afbestille, skal du kontakte vores kundeservice på 89 88 42 00

Hvis dine produkter allerede er afsendt, kan de ikke afbestilles.

10.  Mit produkt var skadet da jeg modtog det. Hvad gør jeg nu?

Når du modtager dit gods, er det vigtigt at du umiddelbart kontrollerer pakken. Skulle embalagen være skadet, så meddeler du dette til dit postkontor eller alternativt til den chauffør, som har leveret pakken. OBS! Det er vigtigt at du anmelder skaden korrekt. Se til at du får en bekræftelse på at dit gods er skadet.

Vi besigtiger hver forsendelse inden den sendes. Skulle produktet alligevel være skadet eller fejlekspideret når det ankommer, påtager vi os omkostningerne for udbedrelse af fejlen. Hvis vi konstateret at produktet er fejlekspideret eller skadet skiftes det ud.

 

11.  Jeg har modtaget et forkert produkt. Hvad gør jeg nu?

XLmoto besigtigere hver forsendelse inden den sendes. Skulle produktet alligevel være skadet eller fejlekspideret når det ankommer, påtager vi os omkostningerne for udbedrelse af fejlen.

Hvis du har fået det produkt du bestilte, men har opdaget at det ikke passer, skal du kontakte os på 89 88 42 00 eller info@XLmoto.dk . Så snakker vi om hvordan du på enkleste måde får det produkt som passer.

Kontroller altid! Inden du monterer reservedele, bør du altid kontrollere at varen passer som beregnet. Vi tager intet ansvar for følgeskader ved montering af forkerte eller fejlleverede varer. Eventuel erstatning for forkerte eller fejlleverede varer begrænses til varens pris.

 

12.  Hvad sker der hvis min pakke går istykker eller forsvinder under transporten?

Alle pakker sendes sporbare og forsikrede. Vi står for transporten, dvs. Vi tager ansvaret hvis varen skades, eller bortkommer under transporten fra vores lager til dig. Du står for ansvaret ved eventuell returnering til os.

 

13.  Hvad sker der hvis jeg nægter modtagelse, eller ikke henter min pakke på posthuset?

Hvis du ikke ønsker en pakke, som du har bestilt, skal du modtage/hente pakken og sende den direkte tilbage til os. Gør du ikke det vil du blive opkrævet et gebyr på 2x fragt prisen + 200 kroner i administrationsomkostninger.

14.  Hvad sker der hvis min pakke bliver forsinket?

Skulle der opstå leveringsforsinkelser meddeler vi dig om dette via e-mail. Du har som kunde altid ret til at hæve købsaftalen ved leveringsforsinkelser. Vi gør alt hvad der står i vores magt for at fuldføre din bestilling. Der kan forekomme tilfælde, hvor det ikke vil være muligt at fuldføre en bestilling eksempelvis, hvis vores leverandør ikke kan fuldføre sin aftale med os. Vi forbeholder os retten til at fraskrive os fra al erstatning til kunden gældende leveringsforsinkelser.

 

Ordrestatus

Ved hjælp af dit ordrenummer kan du spore din ordre her